facebook web

Szczegóły Pliku

powrót do listy plików

II Niebieski Bieg Charytatywny Cushman & Wakefield

24 kwietnia 2018 r., o godzinie 10:00 wystartowała druga edycja Niebieskiego Biegu Charytatywnego Cushman & Wakefield na rzecz Fundacji oraz Przedszkola Integracyjnego Mądre Główki. W 5 kilometrowej trasie ulicami Warszawy wzięło udział 60 uczestników. Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield przeznaczyła 10 złotych za każdy kilometr przebyty przez każdego uczestnika biegu. Oprócz pracowników firmy, w biegu uczestniczyli także reprezentanci mediów branżowych oraz przedstawiciele fundacji. Kwiecień to miesiąc poświęcony problemowi autyzmu, dlatego już drugi rok z rzędu, niedługo po akcji „Świecimy na Niebiesko”, firma doradcza Cushman & Wakefield organizuje Niebieski Bieg Charytatywny, dzięki któremu w ramach sportowej rywalizacji zbiera pieniądze na wsparcie działalności Fundacji i Przedszkola Integracyjnego Mądre Główki. W tym roku trasa biegu prowadziła przez pięć punktów kontrolnych znajdujących się w miejscu realizowanych obecnie obiektów największych warszawskich deweloperów: Echo Investment, Ghelamco, HB Reavis i Skanska. Początek trasy został wyznaczony tuż przed wejściem do budynku Lumen przy ul. Emilii Plater 53, gdzie znajduje się jedno z biur Cushman & Wakefield, natomiast meta biegu znajdowała się na patio budynku Metropolitan, pod drugim biurem. Po drodze uczestnicy odwiedzili cztery punkty kontrolne, znajdujące się przy powstającym budynku Varso Place, Generation Park X przy ul. Prostej 36, napisie „Kocham Warszawę” przy pl. Europejskim i salonie sprzedaży Browarów Warszawskich przy ul. Grzybowskiej 58. Podczas biegu najważniejsze było jego ukończenie. Jeżeli zawodnicy nie czuli się na siłach, aby pokonać całą 5-kilometrową trasę biegiem, mogli ją po prostu przejść lub dołączyć do rywalizacji na rolkach, na rowerze, deskorolce lub hulajnodze. Celem było uzbieranie wszystkich pieczątek w określonych na trasie biegu punktach kontrolnych i zebranie jak największej kwoty darowizny. Firma Cushman & Wakefield wpłaciła na rzecz Fundacji Mądre Główki 10 złotych za każdy przebyty przez uczestników kilometr, a zaproszone do udziału firmy mogły same ustalić, jaką kwotę przeznaczą na pomoc potrzebującym. Ostatecznie, dzięki zaangażowaniu wszystkich pracowników, deweloperów i przedstawicieli fundacji, udało się zebrać 4000 zł.

  • Typ: Wideo - YouTube
  • Wymiary: 480x360px
  • Czas trwania: 00:16
  • Data dodania: 25.04.2018