Cushman & Wakefield Polska wybrało agencję PR

Cushman & Wakefield Polska wybrało agencję PR

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield Polska wybrała nowego partnera w zakresie Public Relations. Kompleksową komunikacją i doradztwem strategicznym w tym obszarze zajmie się agencja Triple PR.

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych. Do najważniejszych usług należą zarządzanie nieruchomościami, obiektami i projektami, pośrednictwo w wynajmie powierzchni, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych, wyceny i inne. 

Globalnie Cushman & Wakefield zatrudnia ok. 51 tysięcy pracowników w 400 biurach i 70 krajach na całym świecie. W Polsce firma liczy 445 osób i posiada 9 biur zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach, Łodzi, Poznaniu oraz Lublinie. Tylko w 2019 roku eksperci Cushman & Wakefield w Polsce pośredniczyli w transakcjach kapitałowych o wartości ponad 1 mld Euro oraz w ponad 400 transakcjach najmu obejmujących powierzchnie biurowe, magazynowo-produkcyjne i handlowe.

W ramach współpracy Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji zintegrowanej z biznesowymi celami firmy Cushman & Wakefield na polskim rynku, będącej z jednej strony odpowiedzią na potrzeby całej firmy (marki), jak i poszczególnych działów oraz liderów. 

Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną – m. in. za współpracę z dziennikarzami, plasowanie ekspertów w mediach, oprawę medialną raportów branżowych i tematycznych, a także inne inicjatywy realizowane wspólnie z partnerami medialnymi. Ważnym elementem działań Media Relations będzie współpraca z mediami regionalnymi, jako wsparcie dla lokalnych struktur Cushman & Wakefield. Agencja będzie również zaangażowana w lokalne projekty z zakresu CSR i Employer Brandingu.  

W ramach obsługi Triple PR będzie wspierać liderów i ekspertów nie tylko w mediach tradycyjnych, ale również w obszarze mediów społecznościowych.

Po stronie klienta komunikację koordynują Eliza Bingul i Karolina Samczyńska-Fiślak, zarządzające działem Marketingu oraz Rozwoju Biznesu w Cushman & Wakefield Polska. Zespołem konsultantów Triple PR kieruje Magdalena Dymek, PR Manager. Za strategię i client service odpowiada Agnieszka Malesza-Woźniak, Partner.

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od 12 lat. Firma specjalizuje się w strategicznym consultingu i doradztwie komunikacyjnym. Usługi agencji są zaprojektowane tak, aby wspierać biznesowe i komunikacyjne cele klientów. Agencja oprócz działań PR i social mediów, posiada również w swoim portfolio usługi content marketingowe i szkolenia pozwalające lepiej zrozumieć istotę współczesnych mediów. Triple PR zaufało już ponad 120 firm i marek jak Tchibo Polska, Leroy Merlin, Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Polska Grupa Porcelanowa, Multiconsult Polska, Kompania Domowa, Grupa AdWise, ODO24, Galeria Łomianki.

O Cushman & Wakefield

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych. Cushman & Wakefield należy do grupy największych firm doradczych na rynku nieruchomości, zatrudnia ok. 51 tysięcy pracowników w 400 biurach i 70 krajach na całym świecie. W 2018 roku jej przychody wyniosły 8,2 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą zarządzanie nieruchomościami, obiektami i projektami, pośrednictwo w wynajmie powierzchni, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych, wyceny i inne. Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.cushmanwakefield.pl lub na Twitterze: @CushWakeCE

Załączniki

2020.02.10_CW_Wybralo_agencje_PR.pdf

Kontakt dla mediów