Sieć Lidl wchodzi do Homepark Targówek

Sieć Lidl wchodzi do Homepark Targówek

Fundusz Pradera European Retail Parks – właściciel parków handlowych „HOMEPARK”, podpisał umowę najmu z siecią Lidl. Sklep Lidl zlokalizowany będzie w Homepark Targówekw Warszawie i zajmie powierzchnię ponad 2000 mkw. 

Lidl jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek sieci detalicznych w Polsce. Dzięki  szerokiemu asortymentowi wysokiej klasy artykułów w atrakcyjnych niskich cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony, należy do najchętniej odwiedzanych i cieszących się zaufaniem klientów sieci spożywczych. Obecnie w Polsce, pod marką Lidl, działa ponad 700 sklepów.

Sklep Lidl w Homepark Targówek zajmie 2017 mkw. i zostanie otwarty w miejscu wcześniej działającego supermarketu „Piotr i Paweł”. Aktualnie trwają prace projektowe. 

Park Handlowy Homepark Targówek skupia przede wszystkim specjalistyczne i popularne marki, związane z budowaniem, wykończeniem i aranżacją domu. Dzięki unikatowej formule portfolio, park oferuje również lubiane przez konsumentów sklepy z różnych branż: modowej, elektronicznej, sportowej, m.in. TK Maxx, CCC, Smyk, Świat Dziecka, Pepco, Rossmann, EURO RTV AGD czy Maxi Zoo. Na terenie Homepark Targówek działa również przychodnia medyczna Enel-med, kluby fitness oraz punkty gastronomiczne.

Dobrze zaopatrzony i rozpoznawalny sklep spożywczy to jedna z osi konceptu „HOMEPARK”, w którym portfolio zostało dobrane tak, by przyciągać całe rodziny w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań dla domu oraz wszystkiego, co z domem związane. Naszą ideą jest miejsce, w którym przy okazji realizacji tych planów można dokonać wszelkich niezbędnych zakupów w znanych i lubianych sklepach. Marki Lidl nie trzeba przedstawiać nikomu. Ogromnie się cieszymy, że dołączyła do grona naszych najemców. Mamy nadzieję, że sklep Lidl w Homepark Targówek stanie się nie tylko miejscem zakupów dla klientów odwiedzjących centrum, ale również dla mieszkańców okolicznych osiedli – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.

Podczas rozmów z siecią Lidl Fundusz Pradera European Retail Parks reprezentowany był przez Cushman & Wakefield. „Cieszymy się, że udało się pozyskać tak strategicznego najemcę, idealnie wpisującego się w koncept handlowy sieci „HOMEPARK”. Zdywersyfikowany dobór najemców, spełniający komplementarne potrzeby całej rodziny, sprawił, że sieć Lidl zainteresowała się lokalizacją w Homepark Targówek. Sklep uznanej i popularnej marki spożywczej w tutejszym kompleksie handlowym na pewno w pozytywny sposób wpłynie na codzienną odwiedzalność, jak i uzupełni brakującą i tak bardzo potrzebną  w tej lokalizacji ofertę parku handlowego – komentuje Edyta Paszkowska, Associate, Retail Agency Cushman & Wakefield Polska, odpowiedzialna za komercjalizację Homepark Targówek oraz negocjacje z siecią Lidl.

Parki handlowe HOMEPARK są zarządzane przez BNP Paribas Real Estate Poland.

O Cushman & Wakefield

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych. Cushman & Wakefield należy do grupy największych firm doradczych na rynku nieruchomości, zatrudnia ok. 53 tysiące pracowników w 400 biurach i 60 krajach na całym świecie. W 2019 roku jej przychody wyniosły 8,8 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą zarządzanie nieruchomościami, obiektami i projektami, pośrednictwo w wynajmie powierzchni, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych, wyceny i inne. Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.cushmanwakefield.com lub na Twitterze: @CushWakeCE

O HOMEPARK

HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki
i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą przede wszystkim sklepy oferujące materiały budowlane i wykończeniowe, a także meble i wyposażenie wnętrz. W HOMEPARK znajdują się zarówno salony marek sieciowych, takich jak KOMFORT, JULA, BEL-POL, ARTE, jak i unikalnych lokalnych producentów. Ofertę uzupełniają sklepy z modą, akcesoriami dla dzieci czy produktami dla zwierząt. 

Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks – wiodący na rynku specjalistycznym fundusz zarządzający aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie i Azji. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,1 miliarda euro zawiera ponad 51 centra i parki handlowe w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji i Chinach, posiadających łącznie ponad 2300 sklepów. (www.pradera.com).

Załączniki

2020.09.02_Lidl_w_Homepark_Targowek.pdf

Kontakt dla mediów