Nowi najemcy w Morskim Parku Handlowym

Nowi najemcy w Morskim Parku Handlowym

Do grona najemców Morskiego Parku Handlowego dołączają Arte i Pan Materac, którzy łącznie zajmą ponad 1,2 tys. mkw. powierzchni. Za realizację transakcji odpowiadała międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

Bardzo cieszymy się, że od początku roku 2020 mamy szansę wspierać Morski Park Handlowy przy wynajmie lokali. Mimo tego, że pandemia koronawirusa, powodując ograniczenie handlu w centrach handlowych na początku marca, nieco pokrzyżowała nasze plany, wracamy z dobrymi informacjami o dwóch nowych transakcjach – mówi Ada Budynek, Senior Negotiator, Retail Agency, Cushman & Wakefield.

Arte jest firmą specjalizującą się w sprzedaży dywanów, wykładzin oraz w wykonawstwie podłóg. Trafia ze swoją ofertą zarówno do klientów detalicznych, jak i dużych inwestorów. W Morskim Parku Handlowym firma wynajęła ok. 600 mkw.

Jesteśmy siecią salonów z wykładzinami i dywanami. Będzie to nasz pierwszy salon w Gdańsku. Doceniamy potencjał lokalnego rynku i mamy nadzieję, że dobrze odpowiemy na potrzeby klientów. Otwarcie salonu w Morskim Parku Handlowym poprzedziliśmy badaniami, które pozwalają nam zakładać, że w tej lokalizacji także odniesiemy sukces – mówi Andrzej Bereziński, prezes ARTE sp. z o.o.

Pan Materac oferuje szeroki wybór akcesoriów sypialnianych, materacy oraz łóżek i sypialni drewnianych, z płyty i tapicerowanych. W Morskim Parku Handlowym firma wynajęła ok. 600 mkw. powierzchni.

Wiążemy duże nadzieje z naszym nowym salonem w Gdańsku. Dołączy on do grona 16 naszych placówek w całej Polsce. Od dawna szukaliśmy dogodnej lokalizacji w Trójmieście i oferta Morskiego Parku Handlowego była zdecydowanie najbardziej korzystna. Nasze salony wymagają sporej powierzchni, na której możemy wyeksponować szeroki wybór łóżek i materacy, ale również akcesoriów do sypialni czy kompletów mebli sypialnianych. Morski Park Handlowy to nowoczesny obiekt, dobrze skomunikowany i zapewniający klientom wysoki komfort zakupów. Duża różnorodność sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz powoduje, że osoby odwiedzające ten park handlowy mogą kompleksowo wyposażyć swój dom w jednym miejscu. Ten profil parków handlowych sprawdził się już w wielu naszych lokalizacjach, więc jesteśmy pewni, że podobnie będzie i w przypadku Morskiego Parku Handlowego – mówi Patryk Ustrzycki, prezes firmy Wizjo sp. z o.o. będącej właścicielem marki Pan Materac.

Zaplanowane otwarcia nastąpią w ostatnim kwartale 2020 roku.

Morski Park Handlowy zlokalizowany jest przy ul. Przywidzkiej w Gdańsku. Łączna powierzchnia obiektu po niedawnej rozbudowie wynosi ponad 41 tys. mkw. Do grona najemców Morskiego Parku Handlowego należą m.in. market budowlany OBI, hipermarket Carrefour, McDonald’s, Media Expert, Jula, Jysk, a także cztery marki Komfort: Komfort Łazienki, Komfort Podłogi, Komfort Kuchnie i Nexterio. Na terenie parku handlowego znajduje się także centrum wyprzedażowe Designer Outlet Gdańsk oraz salon meblowy Agata. Właścicielem obiektu jest firma GRP.

GRP należy do grupy Royal Properties, która jest inwestorem i deweloperem działającym na rynku europejskim, głównie w krajach Beneluksu.

Za proces komercjalizacji obiektu odpowiada międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield oraz firma doradcza ASPENN.

O Cushman & Wakefield

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych. Cushman & Wakefield należy do grupy największych firm doradczych na rynku nieruchomości, zatrudnia ok. 53 tysiące pracowników w 400 biurach i 60 krajach na całym świecie. W 2019 roku jej przychody wyniosły 8,8 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą zarządzanie nieruchomościami, obiektami i projektami, pośrednictwo w wynajmie powierzchni, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych, wyceny i inne. Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.cushmanwakefield.com lub na Twitterze: @CushWakeCE

Załączniki

2020.09.07_Nowi_najemcy_Morskiego_Parku_Handlowego .pdf

Kontakt dla mediów